סאן היט - חימום תת קרקעי במשטחי אבן קיסר

1-800-450-550 

שיחת חינם

FacebookYoutube
Sun heat חימום תת רצפתי
ווצאפ סאן היט - 24 שעות ביממה: 054-5405944

החברה המובילה בישראל למערכות חימום- חימום תת רצפתי מים / חשמל , רדיאטורים מעוצבים , מוצרי נוחות לאמבט

חימום תת קרקעי במשטחי אבן קיסר

החורף בפתח וזה הזמן לדעת יותר על השיטות השונות לחימום סביבת המגורים. בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מידע מורחב אודות חימום תת קרקעי הידוע גם בשם חימום תת רצפתי אשר הפך בשנים האחרונות לאחת משיטות החימום הפופולאריות ביותר בישראל לחימום בתים פרטיים.

חימום תת רצפתי נמנה בין שיטות החימום היעילות ביותר לסביבת המגורים והוא פועל באמצעות מערכת חימום ביתית המותקנת למעשה מתחת למעטפת אריחי הריצוף בבית. מערכת זו מורכבת מצינורות מים המחוברות למערכת האינסטלציה הראשית של הבית. התקנתה של מערכת הצינורות המיועדת לחימום תת רצפתי מותאמת לכל סוגי משטחי הריצוף המותקנים בביתכם, לרבות, משטחי שיש אבן קיסר הידועים באיכויותיהם כמשטחי ריצוף פרקטיים ונוחים לתחזוקה בסביבת המגורים. פעולת החימום נוצרת כאשר במערכת הצינורות עוברים מים בטמפרטורה קבועה המספקים חום קבוע למשטח הריצוף שמתחתיו הותקנה המערכת.

מה חשוב לדעת על חימום תת קרקעי?


חימום תת קרקעי/תת רצפתי מאפשר לכם ליהנות מיתרונות חימום בלעדיים אותם לא ניתן להשיג באמצעות שיטות חימום אחרות כגון: תנורי החימום, מערכות ההסקה ומערכות המיזוג. בין יתר היתרונות הבלעדיים הנלווים לשיטת החימום התת רצפתי תוכלו למצוא:
  • חום אחיד בכל סביבת המגורים (במקומות בהם מותקנת מערכת הצינורות מתחת למשטחי הריצוף)
  • מנגנון הפעלה אוטומאטי היודע לכבות ולהפעיל את מערכת צינורות המים בהתאם לתנאי הטמפרטורה המוגדרים מראש – אתם לא צריכים לדאוג להדלקה או כיבוי של המערכת היא יודעת לווסת את עצמה באופן אוטונומי. המערכת יודעת לווסת את עצמה ולא להגיע לדרגות חימום הגבוהות מעבר לדרגה המומלצת אותה ניתן להגדיר מראש.
  • חיסכון מתמשך במקורות אנרגיה- בניגוד לשיטות חימום נפוצות בחורף כגון: תנורי חימום, מערכות חימום וכדומה, מערכת החימום התת רצפתי פועלת באמצעות משאבים זולים יחסית (מים) וחשמל בצריכה מועטה ולכן מדובר בשיטת חימום המאפשרת לכם ליהנות מחיסכון מתמשך ומשמעותי בצריכת חשמל או בכל משאב אחר באמצעותו אתם מחממים את ביתכם.
  • מערכת אסתטית יותר לסביבת המגורים- מכיוון שמדובר במערכת המותקנת מתחת למשטחי הריצוף בבית, לא תדרשו למתוח כבלי חשמל או לעשות שימוש בגופי חימום עיליים אשר אינם משתלבים תמיד עם העיצוב הכללי של סביבת המגורים. מנגד, תוכלו להציב שטיחים על הרצפה ולא לחשוש מדליקות הנובעות כתוצאה ממגע ישיר של תנורי חימום במוצרי טקסטיל כאלו ואחרים.
לסיכום, חימום תת רצפתי הינה אחת משיטות החימום הנפוצות והפופולאריות ביותר בקרב המדינות הקרות ברחבי העולם ובישראל היא החלה להיות בשימוש במהלך השנים האחרונות לאור שינויים קיצוניים במזג האוויר, שינויים במסגרתם גם מדינת ישראל סובלת מקור קיצוני במהלך חודשי החורף. את מערכות החימום התת רצפתי ניתן להתקין באופן בטיחותי מתחת לכל משטחי הריצוף האפשריים, לרבות, משטחי ריצוף מסוג שיש אבן קיסר.
 
חימום תת רצפתי - חימום תת רצפתי חשמלי זה SunHeat
דף הבית            אודותינו            שירותינו            מבצעים חמים            מאמרים            צור קשר