סאן היט - אמצעים לחימום בניינים ובתי מגורים

1-800-450-550 

שיחת חינם

FacebookYoutube
Sun heat חימום תת רצפתי
ווצאפ סאן היט - 24 שעות ביממה: 054-5405944

החברה המובילה בישראל למערכות חימום- חימום תת רצפתי מים / חשמל , רדיאטורים מעוצבים , מוצרי נוחות לאמבט

אמצעים לחימום בניינים ובתי מגורים

עם התפתחות הטכנולוגיה, אנו יכולים לראות יותר ויותר אמצעים המשמשים לחימום

הטכנולוגיה המפותחת של ימינו שיפרה את איכות חיינו בתחומים רבים, כולל כמובן תחום החיים בבית וכיום ניתן למצוא שיטות רבות לחימום בתים ובניינים, המסייעות בשמירה על טמפרטורה נעימה במבני מגורים גם במהלך חודשי החורף הקרים ביותר.

אז אילו אמצעים לחימום בניינים ובתי מגורים קיימים?

  • מזגנים: מזגנים הינם אחד מכלי ויסות הטמפרטורה הנפוצים ביותר בארץ, ורבים עושים בהם שימוש לא רק בכדי לקרר את ביתם בחודשי הקיץ, אלא גם בכדי לחמם את ביתם בחודשי החורף. למרות האמור, אמצעי זה אינו היעיל ביותר והוא מתאים לשימוש רק במקומות שאינם סובלים מקור משמעותי, היות ובקור קיצוני רכיבים שונים קופאים במערכת והיא אינה פועלת כראוי. כמו כן, מזגנים אינם מתאימים לחימום אזורים נרחבים, ואף במערכות ביתיות הם פועלים טוב פחות בחימום.
  • תנורים: תנורים המספקים אש גלויה או גופי חימום גלויים הינם אמצעי יעיל ביותר לחימום גם במקומות קרים מאוד, ואכן רבים עושים בו שימוש לחימום חדרים בחודשי החורף הקרים. תנורים יכולים לחמם בצורה משמעותית חדרים, אולם הם אינם מתאימים לחימום אזורים נרחבים יותר, וכן אינם מתאימים לחימום בתים שלמים או בנייני מגורים.
  • רדיאטורים: רדיאטורים עושים שימוש בגופי חימום לא גלויים לשם חימום החדר, וכיום אנו יכולים למצוא רדיאטורים הפועלים על חשמל, גז או נפט, כאשר כל סוג רדיאטור מתאים לשימוש בטמפרטורות שונות, אולם אין הבדל משמעותי. הרדיאטור, בניגוד לסוגי חימום אחרים, מתאים מאוד לחימום בניינים שלמים, וכיום ניתן למצוא בניינים רבים בהם ישנם רדיאטורים בכל חדרי הבתים בבניין, אשר פועלים כולם על מאגר נפט משותף לבניין.
  • חימום תת רצפתי: חימום תת רצפתי עובד בשיטה של הזרמת נוזלים חמים במערכת צינורות הממוקמת מתחת לרצפות הבית. שיטת חימום זו נעימה ביותר ומתאימה גם לאזורים קרים יחסית, אולם קשה להחיל אותה על בניינים שלמים ולרוב עדיף ליצור מערכות נפרדות לא רק לדירות שונות, אלא גם לחדרים שונים ברחבי הדירה.
  • דודי קיטור: דודי הקיטור הינם מכשירים המשמשים לרוב לשם חימום מים, זאת באמצעות אנרגיית חום אשר יכולה לחמם מבנים שלמים. בדודי הקיטור נעשה שימוש בתעשיות שונות, כגון: תעשיית המזון, תעשיות בטחוניות, יקבים, מפעלי תרופות ועוד. תעשיות אלה מנצלות את תכונות דוד הקיטור לשם ייצור חום, ניקיון וביצוע תהליכי סטריליזציה, בישול ועוד.

ניתן לראות כי ישנן דרכים רבות באמצעותן ניתן לחמם ביעילות מבני מגורים

האמצעים שהוזכרו עד כה, וכן אמצעים נוספים, מסייעים לנו רבות בחימום בתים פרטיים ובנייני מגורים שלמים, כך שניתן יהיה לשהות בבתים בנוחות ובנעימים גם בחודשי החורף הקרים ביותר וליהנות מחימום איכותי ויעיל של הבית.
 
 
חימום תת רצפתי - חימום תת רצפתי חשמלי זה SunHeat
דף הבית            אודותינו            שירותינו            מבצעים חמים            מאמרים            צור קשר