סאן היט - האם רכישת סוכך זרועות מתאימה עבורך?

1-800-450-550 

שיחת חינם

FacebookYoutube
Sun heat חימום תת רצפתי
ווצאפ סאן היט - 24 שעות ביממה: 054-5405944

החברה המובילה בישראל למערכות חימום- חימום תת רצפתי מים / חשמל , רדיאטורים מעוצבים , מוצרי נוחות לאמבט

האם רכישת סוכך זרועות מתאימה עבורך?

הביקוש לסוככי זרועות מרקיע לשחקים

בשנים האחרונות, חלה עלייה דרמטית במספר בעלי הבתים שבוחרים להתקין סוכך זרועות באזור הפטיו שלהם. מ-1995 ועד היום, התעשייה גדלה בממוצע של 40%, ונתון זה צפוי להכפיל את עצמו בעשר השנים הבאות. הביקוש הרקיע לשחקים וזה לא מפתיע כלל. שאל כל בעל נכס מה הדבר שמטריד אותו הכי הרבה כאשר הוא מארח בחצר האחורית, והוא יגידו לך 9 פעמים מתוך 10 - פתיחה וסגירת של שמשיית הפטיו הגדולה, שתמיד איכשהו שוכחים לסגור אותה לאחר השימוש.

סוככי זרועות עם מאפיינים חכמים חדשים המתאימים לכל כיס

בלחיצת כפתור אחת, אתה יכול מיד לפתוח או לסגור את סוכך הזרועות שלך ולהוסיף הצללה בהתאם לצרכים שלך. עם מאפייני האוטומציה החדשים, אתה יכול לשכוח לסגור את הסוכך. הטיימר והחיישן המותקנים בסוכך יטפלו בזה עבורך. בעלי בתים שבילו באתרי נופש הספיקו כבר לראות את סוככי הזרועות החכמים האלה ברחבי העולם, והם סוף סוף עושים את דרכם לשוק הצרכנות הפרטית. רכישת סוכך זרועות אינה קשה, למעשה, זה לא יכול להיות קל יותר - כל מה שתצטרך לעשות זה לפנות אל אחד הספקים הפופולרים והאמינים בשוק כמו אלום חיפה, ואנו ניצור עימך קשר ונקבע עבורך ייעוץ. אנו נעזור לך לערוך מדידות, לבחור בדים וציוד וכן להתקין את הסוכך.

סוככי זרועות מגנים על ריהוט הפנים והחוץ.

סוכך זרועות הוא דרך נהדרת להגן על רהיטי הגן שלך בחוץ, אבל האמת היא שהם יכולים גם להגן על הריהוט שבתוך הבית. הצללת הסוכך יכולה להשפיע על חדרים מסוימים בבית שלך, מה שאומר שרהיטים ובדים בחדרים האלה יקבלו חשיפה מועטת לשמש, וכך הם לא יתבהרו או ייסדקו.

אז אם אי פעם תהית לעצמך  "האם אני צריך לרכוש סוכך זרועות?", התשובה הטבעית תהיה - ללא צל של ספק, כן. עבור בעלי בתים המחפשים כיצד להגדיל את ערך הנכס, למקסם את הזמן שהם מבלים בחוץ עם חברים ובני משפחה - אין השקעה טובה יותר מזו. השאלה האמיתית שצריך לשאול היא לא "האם אני צריך לרכוש סוכך זרועות?", אלא - למה עדיין לא רכשתי אחד?

מחירם של סוככי זרועות כבר אינו גבוה כפי שהיה בעבר, מה שמבטיח שתוכל לעצב את החצר באחורית כפי שחלמת. למה להתפשר על שמשיית פטיו שלא מבטאת כראוי את העיצוב החיצוני של הבית שלך? סוכך זרועות נוח לשימוש ותוכלו ליהנות ממנו במשך שנים רבות.

אז, הנה תשובה קלה לשתי שאלות:
"איזה סוג של סוכך אני צריך לקנות?" - סוכך זרועות, כמובן.
"אני צריך לקנות סוכך זרועות?" - בהחלט.
 
חימום תת רצפתי - חימום תת רצפתי חשמלי זה SunHeat
דף הבית            אודותינו            שירותינו            מבצעים חמים            מאמרים            צור קשר