סאן היט - חימום תת רצפתי בהתקנת פרקט

1-800-450-550 

שיחת חינם

FacebookYoutube
Sun heat חימום תת רצפתי
ווצאפ סאן היט - 24 שעות ביממה: 054-5405944

החברה המובילה בישראל למערכות חימום- חימום תת רצפתי מים / חשמל , רדיאטורים מעוצבים , מוצרי נוחות לאמבט

חימום תת רצפתי בהתקנת פרקט

ישראל נמצאת באזור שיש בו אקלים ים תיכוני אבל מגיעות אליה השפעות קרות גם מהצפון. יש ימים קרים מאוד ובמקומות גבוהים קיים צורך בחימום רב לאורך חודשים ארוכים בשנה.
יש מספר שיטות חימום כמו למשל חימום באמצעות מזגן, תנורי גז, נפט וחימום באמצעות מערכות חימום שמרושתות במרבית חללי הבית. יש חימום שנעשה באמצעות רדיאטורים ומפוחים שממוקמים על הקירות, ויש חימום תת רצפתי שממוקם תחת הרצפות והחיפויים השונים, כמו למשל חימום תחת ריצוף דמוי פרקט.
 
חימום יעיל
רצפת דמוי פרקט מתאימה מאוד לחימום תת רצפתי מהסיבה העיקרית והפשוטה שהחום מועבר בצורה טובה מאוד לתוך הבית. ככלל, חימום תת רצפתי מומלץ מאוד בגלל יתרונותיו הרבים. למעשה מדובר ברדיאטור אחד ענק שמותקן מתחת לריצוף בצורה מיוחדת. מניחים צינורות רבים שמחוברים ביניהם. בתוכם יש מים אשר נמצאים במעגל סגור ואינם חשופים אל מקורות מים חיצוניים. יש תנורי חימום שמחממים את המים וכך עולה החום מלמטה למעלה. חימום זה נעים ומגיע בצורה אחידה.
 
אופי ההתקנה
התקנת חימום תת רצפתי מתבצעת בעת שיפוצים יסודיים או בבנייה. יש מספר שלבים בהקמה, כאשר השלב הראשון מתבצע בעת עבודות השלד, וכאן מתקינים את הצינורות כולל הבידודים המתאימים להם. יש אפשרות להתקין את הצינורות בצפיפות שונה ובכך להגביר או להקטין את עוצמת החימום העתידית. במקלחות, למשל, נהוג לצופף את הצינורות. השלב הסופי הוא התקנת נקודות הקצה, כולל מערכות הבקרה, תנורי החימום, ועוד אלמנטים שנועדו לשליטה, לחלוקת אזורי חימום ועוד. כל המערכת נבנית על פי תקנים מחמירים, והחברה המתקינה דואגת לבטיחות מרבית. היות ורוב המערכת שקועה מתחת לקרקע יש חשיבות לשימוש בחומרים איכותיים שיעמדו בלחצי מים וחום גבוהים.
 
בחירת ספק
מומלץ לבעלי בית לבחור חיפוי שמתאים לחימום תת רצפתי כדי לנצל את האפקט שלו. חיפוי דמוי פרקט מתאים בגלל יכולתו של החומר שממנו הוא מורכב להעביר חום בצורה טובה מבלי לאבד מעוצמתו. ניתן למצוא דוגמאות רבות של דמוי פרקט שעשוי, לרוב, מלמינציה. יש מבחר צבעים שאחד מהם יכול להתאים לטעמו ולצרכיו של הלקוח. פרקטים אלו חזקים ומחזיקים מעמד זמן רב. ניתן להניחם בחללים ובחדרים שונים של הבית בהתאם להחלטת המעצבים. מומלץ לפנות לחברה מקצועית שמספקת פתרונות חימום תת רצפתי ולקבל ממנה שירותי ייעוץ והתקנת מערכת חימום. החברה מספקת אחריות למוצריה ולעבודתה, וכל לקוח שלה יזכה לשירות אישי ומקצועי.
 
 
חימום תת רצפתי - חימום תת רצפתי חשמלי זה SunHeat
דף הבית            אודותינו            שירותינו            מבצעים חמים            מאמרים            צור קשר