סאן היט - חימום תת רצפתי בתכנון אדריכלי

1-800-450-550 

שיחת חינם

FacebookYoutube
Sun heat חימום תת רצפתי
ווצאפ סאן היט - 24 שעות ביממה: 054-5405944

החברה המובילה בישראל למערכות חימום- חימום תת רצפתי מים / חשמל , רדיאטורים מעוצבים , מוצרי נוחות לאמבט

חימום תת רצפתי בתכנון אדריכלי

כשמגיעים לשלב בו מתחילים לחשוב על עיצוב ובנייה של בית, זה שלב שכול החלטה היא חשובה וקריטית למכלול העיצובי של הבית, בין אם מדובר בגוון שיהיה על חזית הבית ובים אם מדובר בשביל של הכניסה לבית.

לכן בבחירה של חימום רצפה של הבית, נרצה לעשות את הבחירה הנכונה והאיכותית ביותר שתעניק חימום יעיל, נעים וידידותי לסביבה. היום, בתכנון אדריכלי ובעיצוב פנים בכלל, ניתן לזהות בתחום האדריכלות, בחירה של חימום תת רצפתי שזו בחירה שיש בה רושם וסטטוס ומעניקה הרבה אופי של אדריכלות יוקרה איכותית ומרשימה. כמו כן, חשוב להיות מודעים לאפשרות של ההתקנה של חימום תת רצפתי לפני ריצוף של הבית כיוון שזה הליך שקודם לריצוף.

סטטוס יוקרתי                     

חימום תת רצפתי מתאים לאזורים קרים בארץ כמו רמת הגולן, גליל עליון ועוד מקומות בצפון הארץ. כמו כן, הרבה מקומות שנחשבים ליוקרתיים ירצו ליהנות מחימום מסוג זה שמעניק איכות ויוקרה לחלל. גם בבית פרטי יש קסם לחימום מהסוג הזה והוא משרה אווירה רגועה וחמה.

חימום רצפתי גם לא תופס מקום מעל פני השטח, והוא מאפשר לרהט את החלל כרצוננו,  מלבד מערכות הוויסות קטנות המידות שאף הן לא מפריעות לדבר. החום שהוא מעניק הוא מאוד נעים ומתפזר נכון בחלל, זה על ידי מים חמים שזורמים בתוך מרצפות, אין יותר מענג להיכנס לבית בימים קרים במיוחד ולהרגיש את החום שעוטף מכול עבר.

בית שמכיל סוג חימום תת ריצפתי לא מפר את חופש הבחירה בעניין הסוד של הריצוף שנרצה לקבל, זאת במידה ולא בוחרים פרקט גושני שהוא עבה מאוד וכל עוד נמנעים גם מפריסה של מרבדים, כל שאר האופציות עדיין רלוונטיות. יחד עם זאת, העובדה שאין שום מכשיר שמספק חום שנגלה לעין, יוצר אשליה של מרחב גדול יותר ומרווח יותר.  

מגוון של יתרונות

כפי שידוע לפני כול התחלה של עיצוב בית, תמיד יילקחו בחשבון ששי הפרמטרים, העניין הפרקטי בשילוב היופי ויעשה שילוב ביניהם. הרבה פונקציונאליות ניתן למצוא בחימום תת רצפתי, תכנון הבית עם חימום תת ריצפתי מאפשר הרבה שקט, כל עוד בוחרים באנשי מקצוע מקצועיים ומיומנים בתחום ההתקנה הזו, אז לא יהיה צורך בתחזוקה ולא צפויות גם שום תקלות, תהיה לנו תמיד שליטה על הטמפרטורה שנרצה שתהייה בחלל שלנו, נעשה שימוש בתרמוסטט ובנוסף לא יהיה צורך להחליף את המערכת שנים ארוכות.

נקודות להתייחסות                                                                                              
לבסוף נציין שממש כפי שיש לבחור מעצב פנים איכותי עבור קבלת החלטות שנוגעות לנראות הסופית של הבית, כך גם יש לבחור חברה שהיא איכותית עבור התקנה של מערכת החימום. לכן, יש צורך לבחון בכול בחירה של חברת התקנה את הניסיון, תוקף האחריות, יחס וכמובן שלא פחות מזה את הזמינות.
 
חימום תת רצפתי - חימום תת רצפתי חשמלי זה SunHeat
דף הבית            אודותינו            שירותינו            מבצעים חמים            מאמרים            צור קשר